Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mrfilip
    Classic
    • 2010
    • 3

    Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

    mikolaj93, i tak trzymam kciuki, że będzie Ok !
  • klostazy
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE

    Skoda Octavia II silnik brak mocy, błędów brak.
    Proszę o sprawdzenie logów, chyba jest wina przepływki.

    Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74729.html
    Grupy: 001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74730.html
    Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74731.html
    Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74732.html
    Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74733.html
    Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74734.html
    Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74735.html
    Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74736.html
    Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74737.html
    Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74738.html

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      czym ty robisz te logi ? zrób jeszcze raz logi z osobno z bloku 3 i 11 . sprawdz błedy bo z tych logów wynika ze robiłes je w trybie awaryjnym
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • klostazy
        Classic
        • 2009
        • 6

        #4
        Zrobiłem jeszcze logi dzisiaj

        Log (0 - 003,003)
        Log (1 - 011,011)


        Dzisiaj wywaliło mi błędy wczoraj ich nie miałem jeszcze.

        Sunday,04,March,2012,10:03:24:26365
        VAG-COM Version: Release 704.1

        Address 01: Engine
        Control Module Part Number: 03G 906 021 LB
        Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 8501
        Software Coding: 0000071
        Work Shop Code: WSC 66565
        *ÝH
        000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
        P0299 - 000 - -
        Freeze Frame:
        Fault Status: 01100000
        Fault Priority: 0
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 161058 km
        Time Indication: 0
        Date: 2000.00.00
        Time: 09:53:09

        Freeze Frame:
        RPM: 2940 /min
        Speed: 73.0 km/h
        Load: 100.0 %
        Voltage: 14.29 V
        Bin. Bits: 00101000
        Absolute Pres.: 2029.8 mbar
        Absolute Pres.: 1224.0 mbar

        000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
        P0101 - 000 - -
        Freeze Frame:
        Fault Status: 01100000
        Fault Priority: 0
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 161062 km
        Time Indication: 0
        Date: 2000.00.00
        Time: 09:57:22

        Freeze Frame:
        RPM: 1428 /min
        Speed: 67.0 km/h
        Temperature: 7.2°C
        Absolute Pres.: 1050.6 mbar
        Mass Flow: 38.40 g/s
        (no units): 0.52
        Temperature: 89.1°C

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          zrób jeszcze logi z bloku 11 wBS i przy okazi sprawdz wezyki od bloku zaworów do gruszki .ostanio miałem taki sam przypadek kuna pogryzła przwód od gruszki i nie ponosiło szangi i takie miał obiawy
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • klostazy
            Classic
            • 2009
            • 6

            #6
            Tu są logi 11 BS, wężyki jutro sprawdzę.

            Log (0 - 011,011)

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              sprawdz czy szanga na opalonym silniku jest wciacnieta do oporu
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • danio12345
                Classic
                • 2010
                • 26

                #8
                kolega german81 dobrze mówi, tobie wogóle turbo nie ładuje, ja bym stawiał że sztanga coś szwankuje, tylko przez co? :|

                Ja bym turbo wyjął i sprawdził czy coś nie jest zapieczone, i nie blokuje sztangi

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Pierwszym elementem poprawnej diagnostyki w tym przypadku nie jest rwanie turba. Dojście do przyczyny to kwestia czasu i tego kto będzie diagnozował :idea:
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • Dejwid
                    Rider
                    • 2010
                    • 416
                    • Octavia II (1Z3)
                    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                    #10
                    klostazy, Jaki masz przelot w swoim BXE??
                    Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

                    Komentarz

                    • Kicer
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 217

                      #11
                      Ja proponował bym raczej sprawdzić szczelność układu doładowania.

                      Usterka pierwsza regulacja ciśnienia doładowania poza granicą regulacji czyli za niskie ciśnienie jak widać z grup pomiarowych 1200 zmierzona 2000 wymagana

                      Druga usterka niewiarygodny sygnał z czujnika g70 - przepływka, co raczej wskazuje na nieszczelność.

                      Pozdrawiam MArcin
                      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                      Komentarz

                      • klostazy
                        Classic
                        • 2009
                        • 6

                        #12
                        Była to nieszczelność w dolocie, dzięki bardzo za pomoc, Octavka śmiga aż miło.

                        Komentarz

                        • abstinent
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 4842
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          klostazy, w którym miejscu dokładnie :?:

                          Komentarz

                          Pracuję...