mikolaj93, i tak trzymam kciuki, że będzie Ok !
Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE
Zwiń
X
-
Proszę o sprawdzenie logów silnik 1.9 BXE
Skoda Octavia II silnik brak mocy, błędów brak.
Proszę o sprawdzenie logów, chyba jest wina przepływki.
Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74729.html
Grupy: 001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74730.html
Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74731.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74732.html
Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74733.html
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74734.html
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74735.html
Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74736.html
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74737.html
Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/klostazy_74738.html
-
-
Zrobiłem jeszcze logi dzisiaj
Log (0 - 003,003)
Log (1 - 011,011)
Dzisiaj wywaliło mi błędy wczoraj ich nie miałem jeszcze.
Sunday,04,March,2012,10:03:24:26365
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 8501
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 66565
*ÝH
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 161058 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:53:09
Freeze Frame:
RPM: 2940 /min
Speed: 73.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2029.8 mbar
Absolute Pres.: 1224.0 mbar
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 161062 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:57:22
Freeze Frame:
RPM: 1428 /min
Speed: 67.0 km/h
Temperature: 7.2°C
Absolute Pres.: 1050.6 mbar
Mass Flow: 38.40 g/s
(no units): 0.52
Temperature: 89.1°C
Komentarz
-
-
Ja proponował bym raczej sprawdzić szczelność układu doładowania.
Usterka pierwsza regulacja ciśnienia doładowania poza granicą regulacji czyli za niskie ciśnienie jak widać z grup pomiarowych 1200 zmierzona 2000 wymagana
Druga usterka niewiarygodny sygnał z czujnika g70 - przepływka, co raczej wskazuje na nieszczelność.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
Komentarz